• 1403/07/22 - 17:37
  • تعداد بازدید خبر : 96
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه توجیهی «دور جدید ارزیابی اعتباربخشی آموزشی مراکز آموزشی درمانی»

جلسه در خصوص آغاز دور جدید ارزیابی اعتبار بخشی آموزشی مراکز آموزشی درمانی ۱۴۰۳ در سالن کارگاه شهید دکتر منصف معاونت آموزشی در روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۸/۲۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ جلسه توجیهی در خصوص آغاز دور جدید ارزیابی اعتباربخشی آموزشی مراکز آموزشی درمانی ۱۴۰۳ در سالن کارگاه شهید دکتر منصف معاونت آموزشی صبح امروز مورخ ۲۲مهرماه با حضور دکتر افشین شفقی-معاون آموزشی دانشگاه، دکتر شادمان نعمتی-رییس دانشکده پزشکی، مدیر امور هیئت علمی و روسا و معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه برگزار شد.
معاون آموزشی ضمن تشکر از حضور مسئولین مربوطه و مشارکت آنان در امر اعتباربخشی، نقش روسا و معاونین آموزشی و مسولان حوزه آموزش این مراکز در فرآیند اعتباربخشی را ضروری دانست و در خصوص ارتقای زیرساخت‌ها در حوزه آموزشی تاکید کرد.
همچنین مسئول کارگروه اعتباربخشی معاونت آموزشی به استانداردهای بازنگری شده اعتبار بخشی آموزشی اشاره نمود و خواستار توجه به اقدامات اصلاحی جهت دستیابی به استانداردها در دور جدید فرایند اعتباربخشی شد.
لازم به ذکر است در این جلسه حاضرین نیز به بیان اقدامات صورت گرفته و چالش‌های پیش رو و راهکارهای پیشنهادی جهت اصلاح پرداختند.
  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزشی,اخبار هیئت علمی,اخبار امور هیئت علمی,گروه هیأت علمی,اخبار رفاهی,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 129942
کلمات کلیدی
یاسمن  حسین زاده
خبرنگار

یاسمن حسین زاده

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/07/22 17:37