دکتر حمید محمدی کجیدی دکترای تخصصی پزشکی / پزشکی قانونی
دانشیار
Director Of Educational affairs
|
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عهده دار کلیه امور آموزشی دانشجویان از آغاز ثبت نام تا فراغت از تحصیل ، تربیت نیروی انسانی متخصص در عالیترین سطوح علمی جامعه ، ارتقاء مستمر کیفیت آموزشی ، اعمال سیاستهای کلی مصوب وزارت ، تقویت اختیارات اجرایی ، برقراری ارتباط با سایر دانشگاهها و گسترش تعامل بین دانشکده ها و حوزه های ستادی می باشد .
در این راستا با تهیه و تنظیم اصول کلی برنامه های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای آنها ، ایجاد بانکهای اطلاعاتی و راه اندازی نرم افزار های تحت وب نقش موثر و مطلوبی در زمینه خدمت رسانی و پیشبرد سیاستهای کلی دانشگاه ایفا می نماید .
– مهمترین وظایف مدیریت امور آموشی
1- مطالعه درباره مسائل آموزشی دانشجویان از لحاظ پیشرفتهای علمی و عملی آنان.
2- نظارت بر حسن اجرای اصول کلی برنامه های آموزشی پس از تصویب .
3- رسیدگی به برنامه های آموزشی دانشگاه واظهارنظر در مورد تغییر یا توسعه آنها.
4- بررسی واظهار نظر درخصوص راه اندازی رشته ها و گروههای آموزش جدید مصوب.
5- بررسی و اظهار نظر در خصوص راه اندازی رشته های جدید غیرمصوب و ارائه پیشنهادات لازم به شورای عالی برنامه ریزی برای تصویب آنها.
6- برنامه ریزی آموزشی وارزیابی دانشجویان .
7- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقرارت آموزشی.
8- همکاری با وزارت متبوع درخصوص برگزاری آزمونهای متمرکز سراسری از جمله علوم پایه، پیش کارورزی
9- همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در جهت اجرای برنامه های ارتقاء کیفیت آموزش.
10- تشکیل شورای آموزشی و کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه و تهیه دستور جلسات و صورتجلسات و ابلاغ مصوبات جهت اجرا.
11- تشکیل شورای نقل و انتقالات دانشگاه و تهیه دستور جلسات و صورتجلسات آن.
12- تشکیل دایره امتحانات دانشگاه و نظارت بر برگزاری صحیح و سالم امتحانات.
13- برقراری ارتباط با سایر دانشگاهها و مؤسسات آموزشی به منظور انجام مبادلات دانشجویی و آموزشی و همچنین دانش آموختگان.
14- تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی براساس مصوبات شورای عالی برنامه ریزی و ابلاغ به واحدهای آموزشی.
15- نظارت بر صدور ریزنمرات و گواهینامه ها، دانشنامه ها و تاییدیهتحصیلی دانش آموختگان.
16- نظارت بر صدور گواهی های اشتغال به تحصیل دانشجویان و معرفی به نظام وظیفه دانشجویان متقاضی خروج از کشور.
17 - نظارت بر امور مربوطه به وظیفه عمومی دانشجویان .
18- نظارت بر امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان .
مسئول دفتر مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی : جناب آقای رمضانعلی احمدزاده داخلی 202
آدرس محل کار : رشت - خیابان امام خمینی- روبروی هتل پردیس- جنب کلینیک دندانپزشکی - طبقه دوم- معاونت آموزشی
تلفن : 01333346649
دور نگار: 33328845013