لیست مدارک و اطلاعات مورد نیاز تشکیل کمیسیون موارد خاص
1- دریافت نامه های ارسالی از دانشکده ها به همراه فرم خلاصه وضعیت تحصیلی دانشجویان مشمول طرح در کمیسیون و دلایل و مستندات آنها
2- مطالعه و بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان مشمول با توجه به سوابق موجود، براساس مفاد آئین نامه آموزشی و آئین نامه کمیسیون موارد خاص
3- تعریف و ایجاد بانکهای اطلاعاتی رایانه ای و ورود کلیه اطلاعات و سوابق آموزشی در فیلدها ی مشخص
4- تهیه وتنظیم دستور جلسه شورای کمیسیون موارد خاص
5- تهیه و تنظیم دعوتنامه و ارسال آن به اعضای شورا جهت شرکت در جلسه
6- تشکیل جلسه در تاریخ مقرر جهت تصمیم گیری در خصوص مفاد دستور جلسه
7- ابلاغ و ارسال مصوبات شورا به دانشکده های ذیربط و وزارت متبوع