دکتر  حمید محمدی کجیدی  

دکترای تخصصی پزشکی / پزشکی قانونی
دانشیار

مدیر امور آموزشی 

Director Of Educational  affairs

 
 
 

  مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عهده دار کلیه امور آموزشی دانشجویان از آغاز ثبت نام تا فراغت از تحصیل ، تربیت نیروی انسانی متخصص در عالیترین سطوح علمی جامعه ، ارتقاء مستمر کیفیت آموزشی ، اعمال سیاستهای کلی مصوب وزارت ، تقویت اختیارات اجرایی ، برقراری ارتباط با سایر دانشگاهها و گسترش تعامل بین دانشکده ها و حوزه های ستادی می باشد .

در این راستا با تهیه و تنظیم اصول کلی برنامه های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای آنها ، ایجاد بانکهای اطلاعاتی و راه اندازی نرم افزار های تحت وب نقش موثر و مطلوبی در زمینه خدمت رسانی و پیشبرد سیاستهای کلی دانشگاه ایفا می نماید .

 

مهمترین وظایف مدیریت امور آموشی 

          1- مطالعه درباره مسائل آموزشی دانشجویان از لحاظ پیشرفتهای علمی و عملی آنان.

          2- نظارت بر حسن اجرای اصول کلی برنامه های آموزشی  پس از تصویب .

          3- رسیدگی به برنامه های آموزشی دانشگاه واظهارنظر در مورد تغییر یا توسعه آنها.

          4- بررسی واظهار نظر درخصوص راه اندازی رشته ها و گروههای آموزش جدید مصوب.

          5- بررسی و اظهار نظر در خصوص راه اندازی رشته های جدید غیرمصوب و ارائه پیشنهادات لازم به شورای عالی برنامه ریزی برای تصویب آنها.

          6- برنامه ریزی آموزشی وارزیابی دانشجویان .

          7- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقرارت آموزشی.

         8- همکاری با وزارت متبوع درخصوص برگزاری آزمونهای متمرکز سراسری از جمله علوم پایه، پیش کارورزی

         9- همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در جهت اجرای برنامه های ارتقاء کیفیت آموزش.

         10- تشکیل شورای آموزشی و کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه و تهیه دستور جلسات و صورتجلسات و ابلاغ مصوبات جهت اجرا.

         11- تشکیل شورای نقل و انتقالات دانشگاه و تهیه دستور جلسات و صورتجلسات آن.

 

         12- تشکیل دایره امتحانات دانشگاه و نظارت بر برگزاری صحیح و سالم امتحانات.

        13- برقراری ارتباط با سایر دانشگاهها و مؤسسات آموزشی  به منظور انجام مبادلات دانشجویی و آموزشی و  همچنین دانش آموختگان.

        14- تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی براساس مصوبات شورای عالی برنامه ریزی و ابلاغ به واحدهای آموزشی.

         15- نظارت بر صدور ریزنمرات و گواهینامه ها، دانشنامه ها و تاییدیه‌تحصیلی دانش آموختگان.

         16- نظارت بر صدور گواهی های اشتغال به تحصیل دانشجویان و معرفی به نظام وظیفه دانشجویان متقاضی خروج از کشور.

         17 - نظارت بر امور مربوطه به وظیفه عمومی دانشجویان .

         18- نظارت بر امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان .

       

        مسئول دفتر مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی : جناب آقای رمضانعلی احمدزاده داخلی 202

 

آدرس محل کار : رشت - خیابان امام خمینی- روبروی هتل پردیس- جنب کلینیک دندانپزشکی - طبقه دوم- معاونت آموزشی

تلفن :        01333346649

دور نگار:    33328845013

 
 
 
آخرین بروز رسانی : 1402/01/20