• 1404/06/09 - 08:39
  • تعداد بازدید خبر : 1270
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های تخصصی دستیاری سال تحصیلی 1404

با عرض تبریک و تهنیت به پذیرفته شدگان رشته های تخصصی دستیاری سال تحصیلی 1405-1404 دانشگاه علوم پزشکی گیلان و آرزوی موفقیت و کامیابی ، به اطلاع می رساند ثبت نام صرفاً بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه  هم آوا صورت میپذیرد و زمان ثبت نام  متعاقباً اعلام میگردد.

*- عدم ثبت نام در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی می گردد.

*-کلیه پذیرفته شدگان موظفند تمامی مدارک ثبت نامی ( به غیر از فرم های ثبت نامی ) را در دفترخانه های اسناد رسمی کپی برابر اصل نموده و آن را در سامانه بارگذاری نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام :

  1. کپی برابر اصل از تمام صفحات شناسنامه
  2. کپی برابر اصل از کارت ملی (پشت و رو )
  3. کپی برابر اصل کارت پایان / معافعیت از خدمت سربازی ( پشت رو ).
  4. نکته : پذیرفته شدگانی که مشمول خدمت سربازی هستند، می بایست به سامانه sakha.epolice.ir مراجعه نمایند و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی برای مقطع دستیاری تخصصی اقدام نمایند.(کد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان : 246750)
  5. کپی برابر اصل پایان / معاف از طرح نیروی انسانی پزشکی عمومی
  6. کپی برابر اصل دانشنامه / گواهی موقت تحصیلی و یا هرگونه مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل در مقطع پزشکی عمومی باشد.
  7. کپی برابر اصل مدارک نشان دهنده سهمیه قبولی ( مناطق محروم،ایثارگران و بورسیه نیروهای مسلح و ... )
  8. کپی برابر اصل مدارک نشان دهنده سهمیه استعداد درخشان و یا رتبه های برتر از دانشگاه محل تحصیل مقطع دکتری عمومی.
  9. گواهی قبولی آزمون صلاحیت بالینی ( فارغ التحصیلان شهریور 96 و بعد از آن )
  10. تسویه حساب صندوق رفاه مقطع پزشکی عمومی
  11. نامه بلامانع بودن تحصیل برای مستخدمین سازمانها ، ارگانهای دولتی و نیروهای مسلح.
  12. فرم های ثبت نامی :
  • فرم گزینش
  • فرم های تعهد محضری
  • فرم سما

شرایط و مدارک لازم جهت تنظیم سند رسمی تعهد در دفاتر اسناد رسمی

  1. متن نمونه سند تعهدی (اخذ شده از سایت رسمی دانشگاه ، مطابق با رشته و سهمیه قبولی) مسئولیت عدم تظابق سند رسمی تنظیمی با متن نمونه موجود در سایت دانشگاه بر عهده متعهد می باشد.
  2. رو گرفت مصدق ( کپی برابر اصل ) صفحه اول شناسنامه متعهد ( در صورت وجود توضیحات ، کپی  برابر اصل صفحه توضیحات)
  3. روگرفت مصدق ( کپی برابر اصل ) صفحه اول شناسنامه ضامنین ( در صورت وجود توضیحات ، کپی برابر اصل صفحه توضیحات)
  4. رو گرفت مصدق ( کپی برابر اصل ) دو سوی کارت ملی متعهد ( دستیار)
  5. روگرفت مصدق (کپی برابر اصل) دو سوی کارت ملی هر یک از ضامنین
  6. آخرین فیش حقوقی (مرداد ماه 1404 ) هر یک از ضمامنین ، ممهور به مهر اداره مربوطه یا برابر اصل شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی
  7. آخرین حکم کارگزینی (الزاما مربوط به سال جاری ) هر یک از ضامنین ، ممهور به مهر اداره مربوطه یا برابر اصل شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی (. ضامنین نباید از کارکنان واحد های نظامی یا انتظامی و یا بازنشستگان دستگاه های دولتی و یا وابسته به تامین اجتماعی ، مستمری بگیر ، آزمایشی ،  قرار دادی و مراکز و واحد ها و نهادهای خصوصی باشند . )       
  8. شرایط ضامنین :  شامل 1-  متعهدین عام  :  یک نفر کارمند  رسمی / پیمانی / قرارداد  کار معین کلیه دستگاههای  موضوع ماده 29 قانون  برنامه پنجساله  ششم توسعه
  9. متعهدین موضوع قانون برقراری عدالت آموزشی: دو نفر کارمند رسمی/ پیمانی / قرارداد  کار معین کلیه دستگاههای  موضوع ماده 29 قانون  برنامه پنجساله  ششم توسعه ویل یک نفر  کارمند موضوع  بند یک  به همراه یک نفر  سر دفتر اسناد رسمی دلرای تاییدیه  سازمان  ثبت اسناد  واملاک  مبنی بر کسر مبلغ وواریز  به حساب  وزارت بهداشت
  10.  یا شاغل در دستگاههای اجرایی موضوع ماده 5 قانون خدمات کشوری و قراداد کار معین وزارت بهداشت و دانشگاههای سراسر کشور
  11. تودیع وثیقه ملکی به میزان مبالغ اعلامی وزارت متبوع :  ( متعاقبا" اعلام میگردد)

*- سهمیه آزاد :.

*- سهمیه مناطق محروم :  

مراحل تنظیم سند موضوعه و اخذ تاییدیه حقوقی

الف- کلیه پذیرفته شدگان جهت تنظیم سند تعهد محضری، تمهیدات و هماهنگی لازم به منظور حضور همزمان متعد،ضامنین و نماینده محترم امور حقوقی دانشگاه در دفترخانه های اسناد رسمی ایفاد نمایند.

کارشناس امور حقوقی دانشگاه جهت هماهنگی : 33368519-013

ب-پذیرفته شدگانی که تمایل به تنظیم سند تعهد موضوعه در استان محل زندگی خود را دارند به منظور دریافت معرفی نامه با امور حقوقی دانشگاه جهت هماهنگی تماس حاصل نمایند.(33368519-013 )

ج- ارائه سند تعهد تنظیمی در یکی از دفاتر اسناد رسمی به همراه مدارک هفتگانه مندرج در فوق به  مدیریت امور حقوقی دانشگاه در زمان محدود اعلام شده .

د – عدم ارائه هر یک از مدارک درخواست گردیده در بند فوق ( بند الف ) مشتمل بر سند رسمی تنظیم شده یا مدارک هفتگانه اعلام شده و یا ارائه این مدارک بعد از زمان معین شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه ، منتج به عدم تاییدیه حقوقی وباتبع عدم اجازه شروع به تحصیل و معرفی به بخش شده و مسئولیت آن بر عهده متعهد ( دستیار ) می باشد .

  • گروه خبری : اخبار معاونت آموزشی,اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها,رویداد
  • کد خبر : 143828
فائزه نجف زاده
خبرنگار

فائزه نجف زاده

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1404/06/09 08:39